otrdiena, 2009. gada 26. maijs

Jezups Dropings - un tavas rūpes izgaisīs!

jeb politiski spēcīga propaganda


6. jūlijā visi balso par

1. sarakstu "Valdemārpils Turbošprice"

Mani sauc Jezups! Sievietes mani satikušas kliedz: "O, jā - Jezups! Vēl!". Un viņām taisnība, jo mani izvēlās drosmīgākie, kārākie un gudrākie Latvijas iedzīvotāji

Bet es neesmu šeit, lai jums stāstītu par teoriju, ķersimies klāt darbiem. Tādēļ es esmu nākamais Valdemārpils mērs, jo:

- es esmu darītājs - es esmu pravietis - es esmu kombains - es esmu klūgas kurvītis -

Es nekad nebārstu vārdus kā veca kule smiltis , to manā vietā dara reklāmists visradošākais! Tādēļ es jums varu apgalvot - Jezups nešķiežās ar solījumiem, Jezups ir bāka vētrā, Jezups ir visapdāvinātākais Valdemārpils baltais lācis un Jezups ir vienīgais īstais kandidāts - Es esmu visu lietu MĒRS! Lai mani sasniegumi runā manā vietā.


Nākotnes sasniegumi (fakti)
*Valdemārpils 2015. gadā atgūs savu vēsturisko nosaukumu - Sasmaka
*Sasmaka kļūs par "Kurzemes trīsstūra" faktisko centru (Dundaga-Roja-Talsi)
*Sasmakas googlemaps satelītuzņēmums ir labāks nekā Roņu salai
*2010. gadā tiks atvērts Latvijas Sasmakas Ekonomikas Institūta (LSEI) projekta izstrādes fāze.
*vēl un vēl

Izdari pareizo izvēli - Sasmaka, ES NĀKU!


1. saraksts "Valdemārpils Turbošprice"

2 komentāri:

Henriks Norvēģijā: teica...

Fakti mani pilnīgi sagrāva! Ar atgriezšanos sab. dzīvē un lielajā politikā! ;)

Aleksis teica...

Rīgā mums tādu mĒru!