pirmdiena, 2009. gada 13. aprīlis

Reklāmas gaidās

Reklāmupuris
Salamontius



Tuvojoties kārtējām vēlēšanām, ir iestājies neliels klusums pirms vētras, kad tauta vēl dzīvo ar nepareizu priekšstatu par mūsu politiķiem. Reklāmas vēl nav sāktas un ir joprojām grūti novērtēt to, cik labi mūsu politiķi ir strādājuši. Tomēr jau ir parādījušies klusi mēginājumi ietekmēt sabiedrisko domu. Man piemēram Jaunais Laiks atgādināja, ka par vēlešanām ir jāsāk domāt, iemetot man nelielu reklāmiņu pastkastītē. Bet vairāk man patīk iepazīstināšana ar politiķiem.

Nesen es uzdūros rakstam, kur Segliņš pārdomā situāciju Latvijā ar latviešu valodu un solās ko mainīt, jo viņam veikalā netbildēja latviski, citreiz Segliņš savukārt uztraucas par to, ka kredītņēmējiem ir problēmas un, ka izcils reklāmas klips ir laba lieta. Šādi raksti nav nemaz tik svarīgi un paliek jautājums "kāpēc man tas ir jāzin?". Pārsteidz arī tas, ka nav citi politiķi, kas izteiktos par šādiem jautājumiem. Vai nu Segliņš vienkārši nevar apklust vai arī te slēpjas Tautas partijas pozicionēšana nost no vecajiem bukiem, kuriem partija neuzticas. Bet varbūt Segliņš vienkārši veido savu popularitāti, lai varētu izveidot savu produktu līniju.

Katrā ziņā, paredzu, ka saistībā ar nelielo naudiņu(TP -500 tkst., savukārt pārējiem mazāk par 140), kas pieejama partijām, šogad mums varētu būt arī dažādas virtuvē taisītas reklāmas, kā tas jau ir noticis ar privāto sektoru. Tomēr cerēsim uz skaistiem pārsteigumiem, jo par politisko reklāmu var būt šausmīgāka tikai viena lieta- slikta politiskā reklāma.



2 komentāri:

Modrais Modris teica...

Norēcu savu pakaļu nost*.

Ņemot, vērā, ka Segliņš ir bijis saistīts ar drošības instancēm vēl derētu tādi produkti kā pātadziņa un prezervatīvi ar viņa seju.

Reklāmrulīša fonā balss dobjā balsī skandē: "Ar Mareku Tu vari vienmēr justies droši" [pie tam neatkarīgi vai tiek reklamēta pātadziņa vai prezervatīvi]

[tulk. no angļu val.]

Jezups Dropings teica...

labs :) tu mani sasmiidinaaji... u paarliecinaaji! es ieshu atdot balsi par Mareku, jo vinjam vismaz ruup.. citi domaa, ka jau uzvareejushi, jo paguvushi publ;iski nomelnot labako latvijas politisko speeku.