pirmdiena, 2009. gada 9. februāris

Moderno sazvērestību teoriju piemērošana Latvijas apstākļiem

Sazvērvēstnieks
Salamontius


Pēdējā laikā aizvien dziļākās pārdomās grimst mans prāts par tēmu – kā mēs te esam nonākuši. Atbildi esmu meklējis gan pudelē, kur tās nebija, gan iedziļinoties sevī, tomēr atbilde neslēpās arī tur. Un tad es pieslēdzos cilvēku domu un emociju tīmeklim... jūtūbam.
Abžilbināts ar radošās individualitātes spozmi, kas izstaroja no katra no video reportāžām, es no sākuma apjuku, bet drīz attapos un esmu gatavs izteikt patiesību arī Tev, cienījamais lasītāj…
Tātad krīzi izraisīja banķieri, kas patiesībā ir pasaules elite, kas patiesība ir reptīļi, kas patiesībā ir citplanētieši, kas patiesībā ir ģenētiķi no citas dimensijas... Iespējams, ka tās nav jaunas ziņas, jo šis viss jau cirkulē apkārt npadsmit gadus, tādēļ vēlējos šoreiz koncentrēties uz Latviju. Kā vienmēr īsumā.
Kas vada Latviju, pēc satversmes- saeima. Saeimu vada vadošā partija –tautas partija. Kas vada tautas partiju- Mareks? Nu mēs esam pieauguši un zinām, ka tas ir Andris. Secinājums- Andris vada Latviju. Tādēļ jūsu uzmanībai piedāvāju 2 monumentālas fotogrāfijas, kas savelk saiti starp mūsu vadību un pasaules vadību.








Es uzskatu, ka secinājumi ir acīmredzami, tādēļ arī nepievērsīšos turpmākam iztirzājumam.
Atmaskošanas kampaņa nerimst.

1 komentārs:

Henriks Norvēģijā: teica...

Ja tā ieskatās, tad patiešām! Tagad atliek vien skriet pa apli un kliegt: Āāāāā...!!!