trešdiena, 2009. gada 4. februāris

Ticības lietu apdeits

Galvu turu vēsumā,
kājas - siltumā.
Jezups Dropings



Turot pirkstu uz notikumu pulsa, mēs apkopojam garīgās sfēras svarīgākos notikumus kopš mūsu pēdējā raksta.

Noticis ir sekojošais - Benis XVI apžēloja dažus grēkā kritušus garīdzniekus, kas licis saviļņoties ēbreju tautības brīvmūrniekiem, jo viens no amnestētajiem resgaļiem izrādījās naciķis, droši vien parējais četrinieks bija: narkomāns, pedofīls, dedzinātājs un korumpators, bet nu nav ko lieki celt neslavu un musināt tautu.

Šis notikums tomēr nobāl otra apjomīgakā notikuma priekšā - kaimiņzemē ir pie garīgās varas nācis jauns komunālmetropolīts ar skatuves vārdu Kirils. Jā - es redzēju, kā visi nemateriālie tēvi sēdēja pie bagātīgi klātiem galdiem greznajā un laicīgajā Krēmļa zālē sānu pie sāna ar kāgēbešņikiem. Skats, tā teikt, ne par kādu naudu nenopērkams. Un galvenais - saskan ar manām prognozēm!

Runājot par naudu - es, kā jau kapitālisma pielūdzējs, negribēju izkrist no aprites un vēlēdamies kaut kā īpaši godināt šādu notikumu virkni, veicu nelielu sevis izgudrotu ritu. Rekomendēju it visiem, tik tiešām palīdz pret ļaunu aci un uzlabo pašnovērtējumu! Sākumā es uzvilku pirmo kārtiņu - baltu surdutu un padomjlaika kedas - un taisnā ceļā devos uz rajona glaunāko zviedrubankas filiāli. Tur, braši paceltu galvu, uzdevu smaidīgai jaunkundzei izmainīt manu likvīdo valūtu (Ls) lūk pret šitādām jēnām (¥):

Diemžēl viņi nebija rēķinājušies ar manu apmeklējumu, līdz ar to mazo nominālu viņiem nebija. Es neapjuku un uzreizes apjautājos, kādas tad valūtas viņiem bija pieejamas - un še tev HAHĀ! par savu skaidro naudu manā ķešā iegūla ne mazāk krāsainais Baltkrievijas rubulis! Tiem, kuri neziņā dzīvo, un nav acīs Lukaša naudu taustījuši:

Tagad, kad mani uzkrājumi ir pārvērsti veiksmīgos valūtu noguldījumos, mans sirdsmiers ir sasniedzis neaptveramas augstienes. Aptuveni Ķirsonkalnu. Neviena sekta vai baznīca nav spējusi man nodrošināt tadu katarsi, kādu sniedz drošības sajūta par naudas lietām. Tādās reizēs man labpatīk sevi iztēloties par mazo Sorosu.

2 komentāri:

Henriks Norvēģijā: teica...

Jā, žēl, ka pie mums nevar iegādāties tugrikus, vai Zimbabves naudiņu, tad varētu tos čemodānus izlīmēt kā tapetes uz sienām. Es to sauktu par manu "miljonāra istabu"

Modrais Modris teica...

Liekas ka ar zimbabves naudinjaam bija izdeviigaak slauciit pakalju nekaa par taam naudinjaa nopirkt tualetes papiiru