sestdiena, 2009. gada 17. janvāris

Lidziņas

Galvenais aviators
Indriķis Acīgais.

Lai atslābinātu mūsu saspringto kolektīvo prātu, TROBLELE.LV piedāvā visnotaļ tematisku atskatu uz iepriekšējo nedēļu. Lai arī tēma saistīta ar lidojumiem, tiem nebūs nekāda sakara ar jaunatklāto planējošā bruģa pasugas (brugus lidos latvensis) atkāšanu. Parunāsim par un ap lidmašīnām.

Lietuvas Civilās aviācijas administrācija no šodienas apturēja darbības licenci lidsabiedrībai flyLAL. Tā ir slikta ziņa tiem, kuri šajā lidsabiedrībā ir iegādājušies biļetes savam ikgadējam lidojumam uz lētā tūrisma mekku Antāliju. Uzņēmums neveiksmīgi mēģināja pārdoties Lietuvas valstīj, laikam tomēr "valdošā kliķe" nevēlējās glābt privātu biznesu par nodokļu maksātāju naudu. Labā ziņa ir tāda, ka tagad darbinieki pārkvalificēsies par pamperu, vai veļas pulveru testētājiem, bet pats lidaparātu parks tiks pārkausēts saliekamajos kabatas nažos un sienas pulksteņos, jo uzņēmumu pārpirkusi kāda Šveices kompānija.

Mūsu ziemeļu kaimiņi arī izcēlušies. Estonian Air ir veikusi veselus 66 lidojumus ar lidmašīnu, kurai vienā no tvertnēm ir bijusi sūce. Viss notikums ir biezā mahināciju miglā tīts, jo lai apslēptu šādu defektu, ir pamatīgi jānopūlas. Šobrīd tiek veikta izmeklēšana, bet gan jau galvas ripos. Tāds nu tas Ikauņu pizness.

Vakardien ir noticis brīnums! Debesis pašķīrušās... diemžēl pašķīries ir arī viens zosu bars, jo
migrējošo putnu ceļā brutāli ieskrējusi Česlija Sullenbergera III pilotētā lidmašīna Airbus A320 ar 150 pasažieriem uz klāja. "Varonis" izrādījies pilots ar 29 gadu stāžu civilajā aviācijā. Tomēr jaunības dienās par ASV armijas iznīcinātāja pilotu nokalpotie gadi ir pamatīgi iesakņojušies sirmā vīra refleksīvajā atmiņā. Kā vēlāk viņš pats teicis "Es vienkārši nespēju izvairīties, man tas bija jādara...". Mūsu TV mēdiji arī cītīgi sekoja šim notikumam, jo kāds Jānis Krūms, kurš izrādījies latvietis esam, ir bijis pirmais, kurš ir nobildējis lidmašīnu. To pašu lidmašīnu, kuru pilots meistarīgi nosēdināja Hudzonas upē, neskatoties uz to, ka abi dzinēji izbeidza savu eksistenci zosu kautķermeņu spiediena rezultātā. Jāsaka, ka mūsmāju mēdiji vairāk verbāli masturbēja par un ap Krūma kungu, nevis pašu "brīnumu uz Hudzonas upes", kas radīja lētuma piegaršu.

Saldajam ēdienam ziņa par kādu finansu grūtībās nonākušu biznesmeni ASV. Markus Šrenkers nolēma inscinēt savu nāvi, bet to nodomāja izdarīt diezgan oriģinālā veidā. Mašīnu nogrūšana no klints dzegas jau sen ir izgājusi no modes. Te is jāuzteic Markusa izdoma, jo viņš nolēma "nosisties" aviokatastrofā. Plāns bija vienkāršs - uzlikt lidaparātu uz autopilota, izlekt no tā ar izpletni un ļaut lidmašīnai iekrist okeānā, dzelmē paraujot arī pus miljonu lielos parādus. Nelaimīgā kārtā degviela beidzās ātrāk, ne kā plānots un, propellerim apstājoties, mazais vienplāksnis nokritis kādā Floridas štata puvājā, netālu no apdzīvotas vietas. Izmeklētāji nav bijuši nekādi iesācēji un ātri sapratuši, ka lidmašīnā neviens nav atradies avārijas brīdī. Pats Miltons nodeva sevi vēl muļķīgākā veidā - par moteli, kurā viņš slēpās, viņš norēķinājās ar savu kredītkarti. Te nu tev bija apķērība.

Tā nu šī nedēļa pagājusi diezgan gaisīgā noskaņā. Jācer, ka nākošā nedēļa nesīs lielāku veselā saprāta devu šīs planētas iedzīvotājiem, kas padarītu nākošās nedēļas apskatu daudz piezemētāku. Lai mums visiem apturēta negāciju darbības licence un augsts domu lidojums nākošajās septiņās dienās!

2 komentāri:

Jezups Dropings teica...

entertain me entertainer!!!
an ptaika, jo tālāk lasīju, jo lielāks baudījums nāca.

Fidels teica...

flylal pieļāva vienu būtisku kļūdu - būtu piedāvājušies Latvijas valdībai, iespējams būtu izglābušies