otrdiena, 2009. gada 27. janvāris

Laimes izlēmīgums

Vecākais anāllīķītis
Modrais Modris


Objektivīvās patiesības garants un sabiedriskās domas pētījumu centrs 3AP (SIA "3 absolūtās patiesības") piedāvā iepriekšējās nedēļas aptaujas rezultātus, kurā 3AP centās noskaidrot: "Vai Jūs jūtaties laimīgs/a?" . Aptaujā kopumā piedalījās veseli 38, garā veseli Latvijas blogosfēras iedzīvotāji. Aptaujas rezultāti redzami attēlā:



SIA 3AP kārtējo reizi ar nožēlu secina, ka aptaujas pareizo* atbilžu variantu ir izvēlējušies tikai 14 respondenti jeb 36%, apliecinot savu dzīvotprieku ar skanīgu "jā". Pārējie aptaujas dalībnieki izvēlējās nīkulīgi vieglāko dzīves ceļu - nenoteiktu neizlēmību par savu dzīvi (47%) un dzīvi noliedzošu vaimanāšanu (15%).**

Turklāt, balstoties uz iepriekšējiem uzņēmuma veiktajiem pētījumiem par dzīves kvalitātes nemainību Latvijā, atliek secināt, ka latviskā laimes sajūta nav saistīta ar dažādu ekonomisko grafiku augšup vai lejupeju. Latviskā laimes sajūta slēpjas kāda no maņām - vēderpriekā, klausītpriekā un redzētpriekā, staigāt-pa-mežu-un-elpot-skuju-smaržu-priekā un mīļotpriekā, vai gluži vienkāršā dzīvotpriekā.

SIA 3AP mūsu lasītājiem ir sagatavojis nākamās nedēļas jautājumu: "Vai Jūs ticat valdībai?"
___________________________
*Atšķirībā no ierastajām aptaujām, SIA 3AP rīkotajās aptaujās starp daudzām nepareizām atbilžu versijām slēpjas arī pa kādam īstenības graudam.
**SIA 3AP uzskata, ka katra sabiedrības locekļa pienākums ir atbildīgi pārvērtēt savas dzīves gājuma un atzīt piederību mūžīgi laimīgajai kastai.

3 komentāri:

Jezups Dropings teica...

īkšķi gaisā ^-^

UJPP teica...

Es nezinui, kā Jūs, bet es no šīs kompānijas aptaujām baidos, man rodas sajūta, ka es esmu nepilnvērtīgs cilvēks, kas neko nesaprot no valodniecības, un lōģikas likumiem.

Henriks Norvēģijā: teica...

man bija nepieciešamas trīs stundas, lai izlemtu nākošās aptaujas "pareizo" atbildi :D