otrdiena, 2009. gada 3. marts

Aptaujas rezultāti

Psiho-antropods
Modrais Modris


Psihoanalītitskais uzņēmums 3AP Ltd [3 absolūtās patiesības] saviem lasītājiem vēlas piedāvāt iepriekšējās nedēļas aptaujas rezultātu apskatu. Iepriekšējās nedēļas aptaujā 3AP Ltd centās rast atbildi uz jautājumu: "Vai Jūs esat apsvēris domu emigrēt?" Aptaujā pieddalījās veseli 40, garā veseli [ne]emigrēt spējīgi Latvijas iedzīvotāji. Aptaujas rezultāti redzami attēlā:



Izvērtējot sekundāros aptaujas rezultātus, var secināt, ka 4,1% no aptaujas dalībniekiem ir divreiz predestinēti babtisti, savukārt, 17,54% respondentu vismaz vienreiz savas dzīves laikā ir klausījušies rokgrupas "Iron Maiden" ierakstus.

Analizējot primāros datus, uzņēmums 3AP Ltd ar prieku ziņo, ka kopējais erudīcijas līmenis regulāro lasītāju lokā ir kāpis par 34,92% un sasniedzis vienus no labākjiem rādītājiem līdz šim veikto aptauju vēsturē - 27%. Atapīgākie aptaujas dalībnieki izprata, ka aptaujas jautājuma konstrukcijas mērķis bija analizēt respondenta spēju uztvert atšķirību starp reālo un vēlamo, nevis izķidāt aktuālos respondenta nodomus emigrēt.

Lai arī kā respondents vēlētos dižoties ar savu patriotisko noliegumu emigrācijai, tomēr uz jautājumu "Vai Jūs esat apsvēris domu emigrēt?" ir neiespējami atbildēt noliedzoši, jo respondents pat atbildot ar noliegumu, šo jautājumu tomēr ir apsvēris. Tādējādi aptaujas pareizā atbilde ir "tikko apsvēru".

Neraugoties uz pārējo respondentu pieļautajām kļūdām, tomēr tiem 10% aptaujas dalībnieku, kas atbildēja, ka "nesaprotot jautājumu", uzņēmums 3AP Lrd tiešām silti iesaka emigrēt.

Uzņēmums 3AP piedāvā nākamās nedēļas aptaujas jautājumu:
"Vai Jūs apmierina situācija, kad Latvijā ir divvaldība?"

4 komentāri:

Salamontius teica...

Pateicoties šīm aptaujām, es jūtu, kā mans intelekta līmenis kāpj. Šī ir viena no labākajām lietam manā vienmuļajā proletariāta dzīves gājumā, jo palīdz man nobriest garīgi. Ar to es vēlējos teikt, ka esmu beidzot arī atbildējis pareizi! Paldies Tev vēja māt, paldies!

Anonīms teica...

es arī, es arī!! (tas turklāt nebija negadījums)

Henriks Norvēģijā: teica...

Es jau kravāju mantiņas... ceru, ka siltāks klimats uzlabos manu erudīciju. :/

Jezups Dropings teica...

jess! es uzkodu jautajumu!

mani mulsina gan doma par tiem respondentiem, kuri jau IR trimdā...