svētdiena, 2009. gada 1. marts

Darba spars

Laikos, kad pretendentu skaits uz vienu darba vietu ir ievērojami pieaudzis, svarīgs ir ne tikai pievilcīgs CV, bet arī skaists ķermenis un ass prāts. Ar cisku ļumīguma cēloņiem un apkarošanas līdzekļiem viss vairāk vai mazāk ir skaidrs — metodika ir, vajag tikai gribēšanu. Te, lūk, tad arī sākas problēmas, jo pār prātu, kurš valda pār ķermeni, kontroles ir visai maz un nav plaši zināmu un universālu pieeju tā iegrožošanai lieliskā funkcionēšanā.
Tā kā mums šeit, trobelē.lv nāvīgi rūp mūsu lasītāju tehniskais stāvoklis, esam savākuši saujiņu faktu, kas varētu palīdzēt.

Tā, piemēram, somi ir veikuši pētījumu, kas apliecina, ka virsstundas darbā ir prāta spēju impotences rosinātājs. Turklāt, jo garākas virsstundas, jo īsāks prātiņš. Runa ir par standarta 40h/ned. pārsniegšanu un rezultāti parāda, ka virsstundu cilvēki, pat ļoti cītīgi strādājot, ir mazāk produktīvi.
Dariet to zināmu priekšniecībai!

Prinstonā un Harvardā atklāts, ka darbs dara darītāju. Respektīvi, knaša darbošanās izraisa labsajūtu.
Varbūt esat novērojuši tos cilvēkus, kuri nevar nosēdēt mierīgi? Tieši šī aktivitāte ir viņu labsajūtas iemesls. Nodarbinātām smadzenēm gluži vienkārši nav laika depresīvu domu attīstīšanai.
Un tad vēl tas dopamīns... Problēmu risināšana liek smadzenēm, kā saka, apdolbīties pašām no sevis. Tas ir kā apčurāties vēsā rudens dienā un priecāties par siltumu.

Kādā Kembridžas Universitātes pētījumā iegūtie rezultāti, sasaucoties ar iepriekš minēto atklājumu, norāda uz iespēju, kā izvairītes no sapņošanas ar acīm vaļā tajās sasodīti garlaicīgajās sanāksmēs un telefonsarunās. Saturieties — šis atklājums var kāda pasaules uztveri satriekt pīšļos!
Risinājums ir ķēpāšanās. Mazsakarīga manevrēšana ar rakstāmpiederumu uz papīra.
Pētijumā atklāts, ka tie, kuri pamanās kaut ko kaut kur uzķēpāt garlaicīgas informācijas uzņemšanas laikā, ir spējīgi daudz labāk atcerēties, par ko bijis runa.
Pamatojums — pavisam vienkāršas blakuslietas palīdz noturēt uzmanību aplokā, jo attur govi no aizklīšanas tālēs zilajās.
Tāpēc uzstājiet uz jebkuras dokumentācijas izskaistināšanu, deguna urbināšanu un jebko citu, kas jums patīk!

Un neaizmirstiet izvēdināt galvu!

8 komentāri:

Anonīms teica...

Motivējoši! :D
Es tagad sākšu rosīties, bet ne vairāk kā 40 stundas no vietas ;)

Jezups Dropings teica...

jheesssss!!

es vienmēr visas malas esmu apķēpājis runājot pa tālruni :)

Henriks Norvēģijā: teica...

Uhu, lekciju pieraksti man ir vispār vieni vienīgi ķēpājumi :D

Anonīms teica...

ķēpājumi palīdz arī pieņemt pilsētai svarīgus lēmumus http://www.fotoblog.lv/rep/11272/?cid=1890 :)

Henriks Norvēģijā: teica...

Tas ķēpājums domē izskatās pēc pilsētas plāna :D

Aleksis teica...

Kaut arī man paša padoma pielietojums praksē šķiet nedaudz zaimojošs, teikšu:
Malacis!
:D

veta bordeianu teica...

!!! NEDRĪKST IGNORĒT, ŅEM LAIKU, LAI IZLASĪTU ŠO LIECĪBU!
Mans vārds ir misis VETA BORDEIANU 40 gadus esmu 3-gadīgo meitu māte. Pirms mēneša mana meita cieš no smadzeņu vēzis. Man bija, lai nodrošinātu viņa atveseļošanās, tāpēc es sāku meklē aizdevums 20000 €. Bet diemžēl par mani, es biju defrauding aizdevējam būtu bez izvēles, kas man glabājās mana laime, ka mana drosme nodot man tiesības personai Karen GARCIA PINTO dāma, kas deva man 47.000€ 72 stundās tikai ar bankas pārskaitījumu, kas ļāva sadzīšana manu meitu un atvērt manu mazo uzņēmumu aizdevumu meklējumi. Šis tests ir attiecībā uz tiem no jums, kuri ir noguruši no bankām tiek noraidīta. Tu zini pietiekami likt savu galvu, kas seko savas finansiālās problēmas. Jums nepieciešams steidzami, ātru, uzticamu un likumīgiem veids, kā finansēt vienu adresi var tikties. E-pasta adresi:
pinto.karen01@gmail.com

Anonīms teica...

uw lening komt vanmorgen. bedankt voor je geduldMans 23 000 eiro aizdevums ir tikko piešķirts, liels paldies LAPO MICRO FINANCE. Es runāšu par jūsu pakalpojumiem ar apkārtējiem cilvēkiem, kuriem nepieciešams aizdevums vai finansiāla palīdzība, jo mani iespaido jūsu ātrā atbilde .ja jums ir nepieciešams aizdevums, nevilcinieties sazināties ar reālu likumīgu aizdevēju ar 100% garantiju: E-pasts: lapofunding960@gmail.com