Baklažānu skābētājs,
Indriķis Acīgais.
Indriķis Acīgais.

Skaidrojums vienkāršs. Rīgas piensaimnieks ir nolēmis veikt "rebrandingu" un zem Kāruma vārda palaist tautās veselu līniju ar piena produktiem. Kopš 2. februāra jau apritē ir reklāmas kampaņa, kuras veidošanā ir piedalījušās kompānijas Innorek & Grey un mediju aģentūra Universal Trendmark. Lai arī starp profesionāļiem reklāmas un mārketinga jomā ir arī pozitīvas atsauksmes, tad 3AP pagājušajā nedēļā veiktā aptauja liecina par pretējo. Zinātniski precīzi izsakoties, lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka Rīgas piensaimnieks ir saspiedis galvu. Arī pati reklāma tiek vērtēta kā "Es labāk skatos Vācu romantisko filmu vakaru", īpaši pretīgi tiek vērtēti mākslīgie sīča smiekli.
Tagad zem vārda "Kārums" ir pieejami tādi produkti kā biezpiens ar krējumu, jogurts, svaigais siers. Reklāmas sauklis "Labākais, ko varam pagatavot no

Trobele.lv arī iesaka arī jaunu vārdu "pārapzīmolot" tā vietā lai izmantotu "rebrandingot". Ir taču vārds "zīmols", tad arī to knaši izmantosim. Lai Jums uz bērnišķigiem nedarbiem kārs nedēļas nogales garastāvoklis!
4 komentāri:
1ij nah...
Šis man riktīgi patika. Lasīju rakstu un biju jau iedomājies vārdu pārzīmoļošana līdz nonācu līdz pēdējai rindkopai...
Tāpēc piedāvāju ko bezgala jaunu - brandings - zīmoļošana
zīmulēšana :)
nē, raksts labāks, nekā iecere :)
labs paraugs tam, ka pat sliktu ideju smuki iepakojot var pārdot - tas par rakstu
noteikti tāds arī bija rīgas piensaimnieka nolūks - rosināt diskusiju. jebkura reklāma ir reklāma takš
Modrais Modris nozaga man komentāru!
..tā ir viena augsta pilotāža! (tas par to - vēl nedzimušo - komentāru zagšanu ;)
un raksts - ideāls! īpaši jau sadaļas par Kellogiem un Optima Line.. he he he
Ierakstīt komentāru